۷ پاسخ

کلا چایی در دوران بارداری زیادش خوب نیست کافئین داره

الکیه اینا پس ژنتیک چ نقشی داره🫠
منک یکسره چایی میخورم
من باز نوشابه رو شنیده بودم

نه بابا نگران نباش. اما چای زیاد کلا خوب نیست

😂😂😂

نه عزیزم ما ترک هستیم همیشه همه در چای خوردن من خودم روزی ۲تا میخورم نخورم سردرد میشم بچه زشت هم نداریم اطرافیان😂🤦🏻‍♀️

واقعا؟

اره شبیه افریقایا میشه 🤭😐

سوال های مرتبط

مامان دلینا گلی 🩷 مامان دلینا گلی 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری