۸ پاسخ

عزیزم شما بیبی مگه نزده بودی؟
میشه بیشتر توضیح بدین منم یک ماه تاخیر دارم ولی بیبی چکامه منفیه هنوز هم آزمایش ندادم

شاید تازه باردار شدی لازم نیست حتماً پریود بشی تا حامله بشی

مثبته

داره میره بالاعدد بتات ولی خیلی کند یه سونو بده بد نیس

من ازاین کمتریودم بارداریم درست بود

احتمالا. خارج رحمی یا پوچه چون باید. بتا بعد یک ماه خیلی بالا باشه مال من حالا میگی دوقلو بوده قبل موعدم ۳۰۰بوده. مال خیلیا دیگ رو دیدم که بعد سه روز تاخیر ۱۰۰ یا ۲۰۰ بوده. مال تو خیلی کمه ایشالله خارج رحمی نباشه خودم چون سابقه بارداری پوچ هم داشتم بتا خیلی. کم میره بالا

خیلی عجیبه بعد یک ماه انقد باشه

مثبت عزیزم.

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۳ سالگی
مامان گردو مامان گردو ۲ سالگی
مامان ویهان مامان ویهان ۳ سالگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۲ سالگی
مامان Fateme مامان Fateme ۳ سالگی
مامان ترنم 🦋💕 مامان ترنم 🦋💕 ۳ سالگی
مامان ترنم 🦋💕 مامان ترنم 🦋💕 ۳ سالگی
مامان باران مامان باران ۲ سالگی
مامان سام مامان سام هفته بیست‌وهفتم بارداری