شربت اشتها آور پدیا بست رو باید بزارم یخچال؟

۴ پاسخ

اره بزار .چون هوا هم گرمه.

دکتر داده ب بچتون؟
تاثیرم داره؟

کلا همه شربتارو بزار تو تابستون

اره باید بزاری چون هوا خیلی گرمه

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۱ سالگی