۱۱ پاسخ

اگه تاخیر داری یک ساعت دیگه

صبح ناشتا بزن بهتره

چندروز تاخیر داری

فردا صبح برن دقیق تره

الانم بزنی بارداذ باشی نشون میده منم همین موقه ها زدم

‌۴ساعت بزار بگذره

اگه مدت زیادی میگذره مثلا یه هفته تاخیر هر وقت بزنی نشون میده
ولی یکی دو روز قبل وبعدش باید صبح بزنی بهتره

باردار باشي هرساعتي باشه نشون ميده

چند روز تاخیری داری. صبح تست کن دقیقتره

۱ساعت دیگه

صبح زود امتحان کن دقیق تره

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیستم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی
مامان نی‌نی قندی🍬🐣 مامان نی‌نی قندی🍬🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان رادین مامان رادین قصد بارداری