🛑خانوما میشه سنو انتی منم نگاه کنین 🛑

تصویر
۱۲ پاسخ

عزیزم منم میخاستم شنبه میخاستم برم انتی اونموقع 12 ههفته رو پر میکنم توام کع پر کردی رفتی پس چرا جنسیتشونو حدس نزدع یعنی برا منم حدس نمیزنع؟

گرده نخلا حستبی زده ترکونده🤣🤣🤣

همش همینه؟؟

راستی هزینه سونوت چقد شد ؟ و اینک برا تو سن بارداریو نوشته ۱۲هفته و ۲روز ...
تو طبق سونو قلب ۱۲هفتع و ۱روز بودی درسته؟؟ یک روز جلوتره

بسلامتی تموم شد دیگ راحت شدی😍😍
برا منم دعا کن فردا همه چی خوب باشه🥲♥️

جفتت پایینه فقد بقیه چیزا فککنم اکیه‌..
عدد انتیتم ک خوبه

اخه میگن یه قل همیشه ازادهست راست میگن؟؟

عزیزم چجوری دوقلو دار شدی؟

وایی ای خدا تو همین اقدامی بودی 🥹🥹🤭
خدایا شکرت

حس میکنم ی دختر ی پسره 🥲😂

خوبه جفتت پایین فقط باید رعایت کنی

العییی دو قلو داری

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه از طرف خدا مامان هدیه از طرف خدا هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه🩷 مامان معجزه🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جیگرم🩵👶🏻🩵 مامان جیگرم🩵👶🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری