جواب آزمایش اردارم هست عفونت دارم دخترا؟؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

عفونت ندارید
در کشت ادرار هیچ توده‌ی باکتریایی مشاهده نشده
مقدار کم باکتری در آنالیز ادرار هم مربوط به فلور نرمال ناحیه است که این میزان براش طبیعیه

مقدار خیلی کمی عفونت داری که زده few
پروتیین م داری

ن نداری ی کوچولو پروتیین دفع می‌کنی ک دکترا در نظر نمی‌گیرن

پروتئین داخل ادرارتون بوده احتمالا دفع پروتئین دارید

به نظرم نداری

عزیزم مقدار خیلی کم پروتیین داخل ادرارت هست

سوال های مرتبط

مامان هامین ⁦🌱⁦❤️⁩ مامان هامین ⁦🌱⁦❤️⁩ روزهای ابتدایی تولد
مامان حسنا مامان حسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی👶 مامان نینی👶 هفته بیستم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری
مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان کاکولی مامان کاکولی ۱۰ ماهگی