دخترا موهام رنگ مشکی کنم عیب داره؟!)

۲ پاسخ

بستگی به دکترت داره که چی بگه. دکتر من از سه ماه به بعد رنگ بدون آمونیاک و دکلره مجاز میدونست

اره الان ضرر داره ماه اخر از دکترت بپرس اگه اجازه داد بزن

سوال های مرتبط

مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 ۱۳ ماهگی
مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 ۲ ماهگی