رنگ بدون امونیاک بدون بو گیاهی بگیر ، معمولا بخاطر بوش میگن نذاری ولی تهویه مناسب بذار اوکیه
الان ما بگیم رنگ کن واقعا میخوای انجام بدی؟واقعا از این سوالات تعجب میکنم
من جاریم کلشو ماه ۸ پیش خودم کامل دکلره کرد بعدم ابی کرد
نه هنوز هفته ات پایینه
من دو هفته قبل زایمانم رنگ کردم هم قبلی هم الان همه دختر دایی هام هم همینجور بودن ولا دکلره کردیم هممون
دوست من سه روز قبل از زایمان رنگ کرده بود اونم یخی
نه خوب نیس
به هیچ وجه رنگ نکن
بنظرم بزار ۲ روز مونده ب زایمانت رنگ کن هم ریکسش پایین تره هم قشنگ تر میمونه
دکتر من گفت حتی یه رنگ ساده هم نزار حتی هفته آخر.منم خیلییی دوس دارم دوستام همه رنگ کردن تو بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.