۴ پاسخ

من تو ۳۸هفته رنگ کردم دکلره

منم میخواستم انجام بدم ولی از هر دکتر و داروخونه ای که پرسیدم گفتن ریسک نکن بهتره انجام ندی منم دیگه پاکسازی نرفتم رنگم نذاشتم
ان شالله بعد زایمان میرم که خیالم راحت باشه
ولی در کل میگن اتفاق خاصی نمیوفته ماه های اخر

من امروز مژه و اصلاح کردم ناخن حالا می‌خوام بکارم دوشنبه زایمان دارم

رنگ بدون امونیاک میشه. دکترم گفت. من ۲۸ هفته انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان نویان و نورا💙🩷 مامان نویان و نورا💙🩷 ۱ ماهگی
مامان آیلین جان مامان آیلین جان ۳ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی