لعنت ب تنبلی تخمدان

۱۴ پاسخ

مرگ بر تنبلی تخمدان

سلام علیکم
این متن با دقت بخوان
طبیب یا پزشک خدای انسان نیست که انسان ناامید کند اگر خداوند دردی به بندش داده حتما درمانش هم داده پزشکان خیانت بزرگی در حق انسانها می‌کنند
درصورتی که خداوند شفا را در طبیعت آفریده بنده اطلاع دارم برادران و خواهران زیادی داخل این برنامه گهواره چشم انت‌‌ظار یک درمان ساده هستن ولی علم پزشکی مانع درمان این عزیزان شده درمان در طبیعت خداوند بزگ است
همینطور که پرندگان خزندگان از گیاهان استفاده می‌کنند هیچ کدام از این موارد مشکل نازایی ندارند
هر نوع غذایی که خداوند برای شما افریذه استفاده کنید که شفا در گیاهان است
روزی که غذای انسان شیمیایی شد باعت شد این همه بیماری زیاد شود قرص شیمیایی عمل جراحی خداوند اینها برای ما نفرستاده اگر دارو شیمیایی پاسخ گو بود این همه عمل جراحی نبود عمل چشم گوش بینی تیروئید کبد معده روده کمر رحم پروستات و غیره
اسپرم اهدایی و رحم اجاره ای
نظر بنده طب گیاهی طب خداست پناه ببرید به خداوند بزرگ
طبیب محمدی
09013308696

یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ یا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفاءَ فیما یَشاءُ مِنَ الاَْشْیاءِ

اى که نامش دوا و ذکرش شفا است
اى که بنهد شفا را در هر چیزى که خواهد
ای مرهم درد همه دردمندان
لباس عافیت برتن همه بیماران بپوشان
خواهران عزیزم سلام یک خبر خوب برای شماها
هر کدام از شماها مشکل نازایی دارید
طب اسلامی شهرستان کوار درمان ناباروری را بصورت رایگان درمان میکنند
بازم تاکید میکنم ایشان توضیح دادند و قسم خوردن کسانی که مشکل نازایی دارند بصورت رایگان درمان میکنند
برای اعتقاد پیدا کردن شماها و راست و دروغ بودن این موضوع میتوانید یک پیامک ایتا برایشان بفرستین بگید درمان نازایی و کلیپ درمان شدگانش برای شما بفرستن خواهران به خدا قسم همه خانمهای که نازایی داشتن حتی بچه هاشون هم به دنیا امده و کلیپها را براتون میفرستند
بازم تاکید میکنم کل بیماران نازایی بصورت رایگان درمان میکنند
کوتاهی نکنید یک پیامک برایشان بفرستین اول درمان شدگان ببینید بعد تماس بگیرید
09012967237
طب اسلامی محمدی در شهرستان کوار 09013308696
اگر این متن حقیقت داشت خواهش میکنم خواهش میکنم برای هر کسی که مشکل نازایی دارد بفرستین

سلام منم تنبلی تخمدان دارم بچه اولم با دارو آمپول بعد شش سال شدم الان دخترم هشت سال داره این دفعه دکترم نرفتم رفتم از عطاری پنج انگشت گرفتم از روز پنج پریودی تا پانزده روز هرصبح ناشتا دم کردم ی لیوان خودم دوماه خوردم الان بعد هشت سال باردار شدم

اگر دوست داشتی من تو روبیکا گروه دارم فقط خانم های اقدامی هستند. میتونی راحت کمک بگیری عزیزم آیدی پیام بده لینک بدم

@Mmahla1۳۸۱

اره منم دارم

عزیزم گروه زدم تلگرام برای خانم های اقدام به بارداری خاستی بگو عضوت کنم

دیروز شوهرم میگه اگه این ماه حامله نشی دکتر باید بریم وقتی این حرفو گفت دلم یجوری شد ....

واقعا 👌🏻

منم 2ساله جلوگیری ندارم تنبلی دارم

😂😂😂

روح و روان نزاشته

بشمار

اره لعنت بهش این چه مرضی هست گرفتیم

سوال های مرتبط