۹ پاسخ

شما مگه تازه زایمان نکردی؟

من تنبلی شدیددارم بچه دومم باداروباردارشدم تو۶ماه تلاش کن میشه ایشالا

لعنت بهش من بعد ۶ماه باردار شدم ولی سقط شد ی علتش همن تنبلیه تو نت نوشته بود 🥲

من خودم کیست تخمدان داشتم عفونت داشتم رحمم سرد بود دارو گرفتم ازیه خانمه سریع باردارشدم
خواهرمم 12سال هرکاری کردباردار نشد تنبلی تخمدان داشت وتیروئیدهرسری می‌رفت دکترکمتراز2تومان خرجش نمیشد از همین خانمی که من دارو گرفتم گرفته بود خورد باردار شد خداییش اول خواهرم گرفته بود نتیجه گرفت بعد من گرفتم دارو به من گفت داروهامون تضمینی هست اگه خواستین بگین تا شماره اش روبزارم براتون

نا امید نشو منم تنبلی داشتم

من یکسال ونیم هست منتظرم 🤕😪

هعییی منم ۳ ساله منتظرم 😭❤️‍🩹دیگه نا امید شدم واقعاا

هر روز صبح ناشتا ۷ عدد فلفل سیاه درسته با یک لیوان آب جوش خنک شده درسته قورت بده نترس معدت چیزیش نمیشه

لعنت.

سوال های مرتبط

زهرا زهرا قصد بارداری