کسی از آمپول زولادکس برای دردشدید قاعدگی یا پایپ استفاده کرده

۱ پاسخ

اصلا .استفاده نکن .اگه این امپول زدی پریودت چندماه طولانی بهم میریزه

سوال های مرتبط