۷ پاسخ

اره دقیقا😕

واسه منم هنوز شکم ندارم طبیعیه ؟؟؟

من انقدر شکم ندارم ک هنوز ب کسیم نگفتم کسیم نفهمیده

منم همینطورم

دفیقاااا

اره عزیزم شبا نفخه ،بخاطر غذا خوردن روده ها نفخ دارن و شبا بزرگتر بنظر میرسن

منم دقیقا

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهزاد❤️👨‍👩‍👧 مامان مهزاد❤️👨‍👩‍👧 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وسوم بارداری