چرا روزا نمیگذره😟شمام همینطورین یا من اینطوریم

۹ پاسخ

خانما ۱۱هفته و ۵روز برم انتی خوبه؟

پس برای همه دیرمیگذره من فکرمی کردم منم که خیلی بی طاقتم😢

اره منم همینجوریم چقدر انتظار هم سخته هم شیرینی های خودشو داره🤭🥹🥹

وااای برای منم خیلی دیر میگذره

برا منم نمیگذره اصلا
موندم این سه ماه چجوری می‌خواد تموم بشه
اصلا همش دارم درجا میزنم

منم همينطورم مخصوصا ك شنبه قراره برم ان تي اصلا نميگذره

منم همینطوری ام

جنسیت و آدم بفهمه دیگه زود میگذره به نظرم

منم همینطوریم😢

سوال های مرتبط

مامان محمد یا فاطمه مامان محمد یا فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه امام رضا🩷 مامان هدیه امام رضا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری