خانما ۱۱هفته و ۵روز برم انتی خوبه؟
پس برای همه دیرمیگذره من فکرمی کردم منم که خیلی بی طاقتم😢
اره منم همینجوریم چقدر انتظار هم سخته هم شیرینی های خودشو داره🤭🥹🥹
وااای برای منم خیلی دیر میگذره
برا منم نمیگذره اصلا
موندم این سه ماه چجوری میخواد تموم بشه
اصلا همش دارم درجا میزنم
منم همينطورم مخصوصا ك شنبه قراره برم ان تي اصلا نميگذره
منم همینطوری ام
جنسیت و آدم بفهمه دیگه زود میگذره به نظرم
منم همینطوریم😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.