۴ پاسخ

بیمه معلم زده بود قرارداد داره البته تا ۱۲تومانشو میده

خوبه هر بیمارستان عیبی داره ،

منم پیگیر این بیمارستان هستم و خیلی تعریف میکنن برای زایمان
دکتر منم اینجا هست و البرز و آرام

میگن خوبه دکترمم اونجاس فقط نمیدونم هزینه هاش چقدر

سوال های مرتبط

مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 روزهای ابتدایی تولد