کیا آندومتریوز دارن لطفاااا بیاین

۸ پاسخ

من دارم

اسم آمپول میکرولین یا دیفرلین هست

من دارم ۵و ۳ دو طرف تخمدان خیلی اذیت شدم برای بارداری گفتن عمل کن دیدم ذخیره تخمدانم میاد پایین قبول نکردم اما دوستم عمل کرد الان با ای وی افم بچه دار نمیشه 😓مال من گرید۴ هست و هنوزم درد دارم و بی حالم میکنه دردهاش

منم اندمتریوز دارم وسر همین احتمالا بارداریم پوچه😭

من دارم هر دوطرف ۲تا
هرکدوم ۱سانته😞🥲

من کیست آندومتریوز ۹ سانت دارم

من دارم رفتم سنو. آندومترم3هستش

شما چطوری آندومتریوز رو تشخیص دادین عزیزم؟

سوال های مرتبط