من دارم
اسم آمپول میکرولین یا دیفرلین هست
من دارم ۵و ۳ دو طرف تخمدان خیلی اذیت شدم برای بارداری گفتن عمل کن دیدم ذخیره تخمدانم میاد پایین قبول نکردم اما دوستم عمل کرد الان با ای وی افم بچه دار نمیشه 😓مال من گرید۴ هست و هنوزم درد دارم و بی حالم میکنه دردهاش
منم اندمتریوز دارم وسر همین احتمالا بارداریم پوچه😭
من دارم هر دوطرف ۲تا
هرکدوم ۱سانته😞🥲
من کیست آندومتریوز ۹ سانت دارم
من دارم رفتم سنو. آندومترم3هستش
شما چطوری آندومتریوز رو تشخیص دادین عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.