۲ پاسخ

اگ اندو داری و باردار میشی مشکلی تداره نمیخواد کاری بکنی اگه اقدام کردی نمیشه باید رژیم غذایی بگیری دارو بخوری بروکلی هم بگیر مصرف کن تو کوچک شدن این کیست اثر داره

من که اصلن نمی دونم اندومتریوز دارم یانه چون این پزشکم نمی گه فقط می گه فولیکول

سوال های مرتبط

انتظار فسقلیمون انتظار فسقلیمون قصد بارداری
ماهکم🌙ivf ماهکم🌙ivf قصد بارداری
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری