خانما نرماله یا ن ؟

تصویر
۵ پاسخ

من بیمه تکمیلی دارم رایگان بود

بچتم بریجه استراحت کن فشار نیاد ب رحمت
ب خدا توکل کن. ذکر *یا محمد* زیاد بگو برای در امان ماندن جنینت🌹

خانومی سرویکست پایینه خیلی احتیاط کن. تعجبه دکترت میگ نرماله . من ۲۳ سونو واژیونال سرکلاژ اورژانسی شدم. سرکلاژ بشی بهتره هم استرست کمتر میشه هم خیالت راحته ک سرویکست پایینتر نمیاد

بابت طول سرویکس رعایت کن گلم خیلی هرچی بیشتر رعایت همونقدر بهتر ، حتما به دکترت نشون بده شاید شیاف بده و نکته ای باشه گلم .
ان شأالله به سلامتی بغل بگیری این کوچولو نازو🥹😍

طول سرویکست یکم پایین هست احتیاط کن
کارهای سنگین نکن
دو زانو نشین
زیاد راه نرو

سوال های مرتبط

مامان 💙عامر نفس👼💙 مامان 💙عامر نفس👼💙 ۹ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا ۱ ماهگی
مامان 👶سورناورادین👶 مامان 👶سورناورادین👶 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ابوالفضل🩵 مامان ابوالفضل🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علیهانم 💙 مامان علیهانم 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری