۸ پاسخ

نه بابا کمردرد طبیعیه من ی پام کلا نمیگیره ازکمر

منکه دوشبه همش کمردرد پهلو دردم میدونم که یکمی بعد مدتها تحرک دارم از اونه و بزرگ شدن رحم

ان شاءالله مشکلی نداری عزیزم🤲🏻❤️

انشالله چیزی نیست
لکه بینی هم داری؟

منم کمر درد زیاد داشتم عزیزم بارداری های الان سخته

چیزی نیست انشالله. مگ علائمی داری مث لک اینا

شدیده؟

انشالله چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان گل پسر👣💙 مامان گل پسر👣💙 هفته سی‌وچهارم بارداری