خانوما کسی آمپول ریه گرفته ؟قیمتش چنده؟

۶ پاسخ

خیلی ارزونه
زیر ۱۰۰ تومن شد

۳تاش شد۶۸تومن آمپول بتامتازون

فکنم س تاش 150گرفتم

فک کنم ۸۰یا۱۰۰ بود زیاد نیست قیمتش

دونه ای ۷۰۰۰ت

فک کنم ۱۵۰بود

سوال های مرتبط

مامان giso مامان giso ۸ ماهگی
مامان دایان مامان دایان روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان هلو مامان هلو ۲ ماهگی
مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری