سلام خانوما خوبین شما جشن تعین جنسیت گرفتین

۸ پاسخ

جشن آنچنانی نمیگیرم ولی درحد دعوت کردن خانوادمون پدرومادر میگن بیان خونمون کیک میگیرم همین خودش کلی میشه ولی ازاونجایی ک عروسی و هیچ جشنی نگرفتیم باید حتمی آتلیه بریم و عکس میگیرم

سعی کن ساده بگیری تواین گرونی واوضاع بجاش بده سکه پارسیانی براخودش بذارکنار

شوهرمن میگه این قرطی بازیاچیه کافیه ازلحظه ب لحظه بارداری وبودنش کنارمون لذت ببریم

نه 🙂

من هنوز نه

یه جشن کوچیک با خانواده خودم و شوهرم گرفتم 😊

نه من دوست ندارم ولی دوتایی چرا

برا قبلی انقدر زود داشتم ب شوهرم و بقیه گفتم حالا شوهرم میگه چون برا دخترم جشن نگرفتیم برا اینم نمیگیریم نباید بینشون فرق بزاریم🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان قطره کوچولو مامان قطره کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری