سلام چهارتخمه رو چجوری دم کنم؟

۳ پاسخ

ی لیوان اب جوش ی قاشق چهارتخمه بهش اضاف کن ونبات بزن و بخور

آب جوش بیار بریز تو یه استکان
۴ تخم هات و بشور تو چای صاف کن بریز تو استکان اگر خواستی یه تیکه نبات سفید هم بنداز توش درش و با یه پیش دستی بزار لعاب بندازه تقریبا نیم ساعت بزار بگذره بعد بخورید

سلام آب جوش بریز تو لیوان یک قاشق چهارتخمه بریز داخلش یه چیزی بذار روی لیوان مثل نعلبکی اگه از این لیوان هایی داره که در داره روش اونم خوبه بذار ده دقیقه بمونه دم میکشه

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱ سالگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۲ سالگی
مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 ۱ سالگی
مامان دیانا وعلیهان مامان دیانا وعلیهان ۱ سالگی
مامان مهیار مامان مهیار ۱۴ ماهگی