خانما کدوحلوایی رو چجوری فریز کنم؟؟؟

۲ پاسخ

عزیزم اگه جواب دادن به منم بگو

بخارپز کن،پوره که کردی بریز داخل قالب یخ فرداش جدا کن بریز تو زیپ کیپ
برای سوپ و پنکیک استفاده میکنم
من حتی حبوبات،بلدرچین،ماهیچه،انواع سبزیجات این مدلی فریز میکنم از هرکدوم که بخوام و نیاز بشه یه قالب میریزم داخل غذاش

سوال های مرتبط

مامان سیروانC᭄ᥫ᭡ مامان سیروانC᭄ᥫ᭡ ۱۴ ماهگی
مامان پارسین مامان پارسین ۱ سالگی