لکه لانه گزینی کی خودشو نشون میده؟؟

۸ پاسخ

من قشنگ استرس رو توی رحمم حس میکنم یه جورایی خیلی ضعیف لرز دارم توی رحمم،از بس که فکر میکنم،من هر بار که پریود میشم بخدا پاهام سست میشه از توی سرویس نمیتونم بیام بیرون فقط گریه میکنم

چون هر ماه که رفتم سونو چندتا فولیکول خوب داشتم لوله هام بازه ،رحمم رو گرم کردم ،آز شوهرمم خوب بود

برا همه نشون نمیده میگن

عکس رنگی ننوشتن براتون

من اصلا لک لانه گزینی اصلا نداشتم

نمی‌دونم چرا قبل اقدام من اصلا لک بینی و این چیزا رو نداشتم بعد که اقدام کردم قبل پریود لک بینی میشم،این ماه هم ده روز به موعد یه لک کوچیک شدم و تموم شد ،نمیدونم چرا،عفونت و هیچی هم ندارم

عزیزم گروه زدم تلگرام برای خانم های اقدام به بارداری خاستی بیا @Hanager822

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرم مامان مامان پسرم هفته هشتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته دوازدهم بارداری
نبات خانوم🌿 نبات خانوم🌿 قصد بارداری
مامان مامان مامان مامان هفته شانزدهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وششم بارداری