۵ پاسخ

برامنم کم شده دوسه روزه

ماله منم همینجوری دو روز کلا آرومه بعد شروع میکنه ول خوردن

کلا نی نیا قبل ۳۰ هفته همینجوری اذیت دارن ولی شما ش حرکاتشون از ۲۸ هفته به بعد مهمه منم خیلی کوچولوم اذیت می کنه یه روز شر و شیطونه یه روز مومن و اروم 😅😂

طبیعیه، از هفته ۲۸ باید حرکات بشماری

طبیعیه عزیزم
مال منم ی روز تکون نداره در حد ی حباب
ی روزم خیلی وول میزنه
البته شما هفتت از من بیشتره باید بیشتر جون داشته باشه لگد بزنه

سوال های مرتبط

مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری