۸ پاسخ

من زدم نزنی اشتباه کردی پشیمون میشی یکی از اشناهای دور ما هیچکدوم از واکسن های بچهاشو نزد آخرم فلج شد بعد بچه دومش نزد اونم فلج شد سومی هم نزد فلج شد رفت دکتر گفت چرا واکسن نزدی مگه برای ایمنی نیست میگه من فک کردم عوارض داره دکتره کلی عصبی شد آخرم چهارمی دنیا آورد رفت واکسن زد اون فلج نشدش

بزن حتما

من هنوز نزدم بچه ام سرما داره خوب بشه میزنم عوارض نداره که فقط تب دیگه

من سه ساعته زدم تا الان که عادیه

خداروشکر واسه دخترم‌سبک‌بود و عوارضی نداشت

عوارض ک نداره بدی ک داره همون تب کردنه وگرنه نیازه

ن دوسه روز پیش زدیم چیزی نشد اونقدرم که میگن سخت نیس

هر کی میگه چرت گفته اینهمه زدن خودمون هم زدیم چیزی شده؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق🪺 مامان فندوق🪺 ۲ سالگی