۴ پاسخ

سوال منم هست بی زحمت لایک کن بفهمم

ممنون فقط پمپ دردکجابایدتهیه کردوازکجاخرید؟؟

پارسال 1800بود گرفتیم برا خواهرم امسال رو نمیدونم عزیزم

منم چندین ماه پیش عمل اسلیو داشتم پمپ درد گرفتم نزدیک ۱ و خورده ای فک‌کنم
بیشتر از ۲ تومن نیست ( کمتر هست بیشتر نیست)
ولی واقعا عالی بود و متوجه درد نمیشی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خداوند🍃❤️ مامان معجزه خداوند🍃❤️ ۱ ماهگی
مامان امیرسام مامان امیرسام قصد بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرمحمد🩵🩵 مامان امیرمحمد🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود فرنگی💗🩷 مامان نخود فرنگی💗🩷 هفته سی‌ویکم بارداری