خانما اسم آرتا قشنگ تره یا میران؟

۱۹ پاسخ

من میران و بیشتر دوس دارم

آرتا .

آرتا

آرتا

آرتا🩵

من میران دوست دارم بیشتر

آرتا

من میران سلیقمه

من میران‌بنظرم قشنگ بود

مبران

هیچکدوم

ارتااا

میران

الان پسر بزرگ تو به چه اسمی صدا میکنین امیر خالی یا رضا خالی . اگه امیر خالی صدا می‌کنی آرتا خیلی باکلاسه ولی باهم صدا می‌کنی هیچ کدوم به اسم امیر رضا نمیاد . مگر اینکه امیرارتا بذاری

میران

سلیقه ای هست
هرکدوم معنی بهتری داره و با فامیلی هم وزن و آهنگ هست بذار

آرتا

قطعا ارتا

با توجه به اسم پسرت به نظرم آرتا

سوال های مرتبط

مامان اسرا و آرتا ♥️ مامان اسرا و آرتا ♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیسانا🩷آوینا مامان آیسانا🩷آوینا ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل دختر💞 مامان گل دختر💞 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گل دختر💞 مامان گل دختر💞 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌ودوم بارداری