خانما اسم ایلیا قشنگ تره یا میکائیل؟

۱۵ پاسخ

ایلیا
من بچم اگه پسر بود قطعا میزاشتم ایلیا
چون نجف بودیم اول حاملگیم خواب دیدم بچم پسره گذاشتم ایلیا
بعد فهمیدم از القاب حضرت علی هست

ایلیا

قطعا ایلیا

ایلیا

ایلیا خیلی قشنگتره
میکائیل سنگینه

صددرصدمیکائیل

میکائیل خیلی تلفظ کردنش سخته یه جوریه اما ایلیا واقعا زیباست

ایلیا

ایلیا

ایلیا

ایلیا
اسم حضرت علی در انجیل هست
من که عاشق این اسمم به اسم دخترم هم میاد ولی همسرم صالح دوست دارن

ایلیا خیلللی قشنگه

میکائیل

میکائیل

میکائیل

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر👑❤️ مامان شاه پسر👑❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان آیسانا🩷آوینا مامان آیسانا🩷آوینا ۱۰ ماهگی
مامان پارسا و آرِن مامان پارسا و آرِن ۶ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل دختر💞 مامان گل دختر💞 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پشمک🩷🍬 مامان پشمک🩷🍬 ۶ ماهگی
مامان گل دختر💞 مامان گل دختر💞 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد و مَروا🤍 مامان محمد و مَروا🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آتوسا خوشگله🫀 مامان آتوسا خوشگله🫀 ۲ ماهگی