خانما میشه آب هویج داد به بچه؟؟؟

۷ پاسخ

خیلی خوبه بده بهش با آب سیب ترکیب کن بده

دختر تو بچت بزرگه بهش بده اکثرن تو ۹ماهگی حتی غذای سفره هم میدن

آره گام

آره خیلیم خوبه

آره بده اگ حساسیت نداره پسرمن کلا باخوردن هویج ب شدن رفلاکسش برمیگرده

بله ولی کم بده زیاده روی نکن

سرماخورده گفتم کمی آب هویج بدم

سوال های مرتبط

مامان 💞زهرا جانا💞 مامان 💞زهرا جانا💞 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی
مامان آرسین💙🐣 مامان آرسین💙🐣 ۱ سالگی
مامان محمد حیدر مامان محمد حیدر ۱۴ ماهگی