۶ پاسخ

من ۸ ماهگی دادم

دختر من نزدیک ۸ ماهشه میخوره هم پاچه هم مغز خیلی هم خاصیت داره

پاچه سنگینه و البته چرب درسته مقویه خیلی ولی اصلا مناسب نیست براشون هنوز

من از اخر ۸ماهگی دادم آبشو با گوشتش
پسرم عاشقشه
فقط حواست باشه آب ساده بدی نه آبمغز

خوبع یعنی

من از 8ماه دادم

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۱ سالگی
مامان دلوین 🥰 مامان دلوین 🥰 ۱ سالگی
مامان نورا🧜‍♀️ مامان نورا🧜‍♀️ ۱۲ ماهگی