کله پاچه میشع داد به بچه؟تاحالا دادین؟

۱۰ پاسخ

بله تیلیت میدادم

سنگین نیست برای بچه ۱۰ ماهه

آبشو بده عزیزم فقط زیاد ندی چون گرمیه

الان اتفاقا آبشو نون ریز کردم دادم

من ۶.۷ ماهش بود دادم

اسهال میشه

آره آبشو نون تیتلیت میکنم میدم تابحال ی ۳ باری دادم

آره بابا
من میدم آبشو

به نظرم گوشتش رو میشه کم کم بهش داد آبش سنگینه یکم نون بزن به آبش بهش بده عزیزم

آبشو نون ریز کن بده

سوال های مرتبط

مامان نلین مامان نلین ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری