۹ پاسخ

آره من تابحال ۳ بار اینا نون تیلیت کردم توش دادم در حد ی پیاله مقویم هس

بده ولی زیاده روی هم نشه چون سنگینه

اره بهش بده مقویه

اره میشه

نه هضمش سخته
به کلیه و کبدش فشار میاد،برای گوارشش خوب نیست
از ۳،۴سالگی میتونی کم بدی

من ک دادم خیلی مقویه عالیه

اندازه مزه مزه کردن فقط

من اندازه چند تا قاشق کم بهش دادم چون سنگینه زیاد نباید بخورن

نهههههه سنگینیه 😂

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلوین 🥰 مامان دلوین 🥰 ۱ سالگی
مامان گندم مامان گندم ۱ سالگی
مامان کنجد💙 مامان کنجد💙 ۱۷ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱ سالگی