بهترین شربت برای کولیک؟

۵ پاسخ

کولیف خوبه
گرایپ واتر هم بد نیس

کولیکید خوبه و گریپ میکسچر من دوتاش و میدم

این کولیک چیه ک همه بچه ها دارن
چرا چند سال قبل اسمی ازش نبود

باید بگم هیچی فقط باید موعدش بگذره ما تا ۴۰ روزگی شبا همش با ماشین می‌بردیم بیرون ب اندازه ۳ ساعت

اگه رفلاکس نداره گریپ میکسچر که خواب آورم هست اگه رفلاکس داره گریپ میکسچر رفلاکس بیشتر میکنه سگانوز خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیکان و رایان مامان نیکان و رایان ۴ ماهگی
مامان دلسامحمد پارسا مامان دلسامحمد پارسا ۱۵ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۱ ماهگی
بابای دریا بابای دریا ۱۰ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۴ ماهگی