خانم ها بعد امپول رگام علایمی هم داشتین؟؟

۷ پاسخ

من بی‌حال سردرد حالت تهوع خستگی نفس تنگی ب شدت حالم بد شد ه دوروز

نه هیچ علائمی نداره من تا حالا سه بار زدم

من یکم بی حال بودم

تازه زدی

سلام نه فقط حرکت بچه کم میشه

سلام
من هیچ مشکلی نداشتم

رگام واس چی هسش؟

سوال های مرتبط

مامان تودلی💗💗 مامان تودلی💗💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 مامان 🐣𝑬𝒓𝒇𝒂𝒏 💙 ۴ ماهگی