۴ پاسخ

سلام میای پیوی

بیمارستان دفترچه واکسن بهت میده که بری مرکز بهداشت
تو بیمارستان میزنن بعد می‌ره تا 2 ماهگی و بعد 4 ماهگی

نه عزیزم ۲ ماهگی
۴ ماه ۶ ماه و ۱ سال

سلام عزیزم نه اصلا فقط دوماهگی چهارماهگی شیش ماهگی و همینجور دوماه یکبار تا ۱۸ماهگی فک میکنم

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان آیهان کوچولو🐣 مامان آیهان کوچولو🐣 ۱۱ ماهگی
مامان مهراد💙 مامان مهراد💙 ۱۰ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان مامان‌🍓 لیام🍓 مامان مامان‌🍓 لیام🍓 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی
مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ مامان آیهان 🧿❤️🧿❤️ ۸ ماهگی
مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی