مامانا دخترم اسهاله چی بهش بدم

۵ پاسخ

دخترم اسهال بود پدی لاکت دادم خوب شد

من رفتم براش عرق اوترج بگیرم

قطره پرو بی بی ۷ قطره بده

موز و کته ماش و ماست شیرین و نعناع اگه قبلا دادی بهش دارویی هم قطره های پدی لاکت و بایو لاکت میدن معمولا دکترا از ۵تا ۱۵قطره میتوتی بدی بچه شما بزرگ ۱۰قطره یا بیشتر هم بدی مشکلی نداره

قطره پدی لاکت بده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی
مامان ساوین 🫀🤩 مامان ساوین 🫀🤩 ۱۱ ماهگی
مامان نیهان🩷گل پسر🩵 مامان نیهان🩷گل پسر🩵 ۱ سالگی
مامان ایلماه مامان ایلماه ۱۶ ماهگی