۵ پاسخ

اره خوبه
سن بارداری بیشتر میشه سیروکسم طولش کمتر میشه
من ان تی رفتم ۳۰بود انومالی ۲۹ دکترم گفت چون لکه بینی و درد و این چیزا نداری خوبه طولش

خوبه که ۳۵

خوبه عزیزم برای شما
برای من آن تی ۳۲ بود الان استراحتم تا سونو ۱۸برم ببینم اوضاع چطوره دعا کن پایین تر نره واسم

۳۵خوبه اگ پایین ترنیاد

منم اینجور بودم
ان تی ۳۷ انومالی ۳۵
البته دائما لکه بینی دارم بخاطر جفت پایین و‌هماتوم
همشم تو استرسم 🥲

سوال های مرتبط

مامان آیناز مامان آیناز ۱۰ ماهگی
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان تیام مامان تیام روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا💙🩷🩷🩷 مامان مهوا💙🩷🩷🩷 ۶ ماهگی