مامانا طول سرویس تو ۱۸ هفتگی ۳۵ باشه خوبه؟

۷ پاسخ

مال من ۵۱بود اما خیلی خانم ها اینجا این عدد بودن و خوبه فقط رعایت کن چیز سنگین بلند نکن استراحت داشته باش و خم و راست نشو زیاد و پله همین

خیلی هم عالیه

اره خیلی خوبه این چند هفته هم رعایت کن پایین نیاد

آره عزیزم اگه واژینال باشه خوبه

آره بابا عالیه

اره من ۳۴ بودم

اره عزیزم خوبه زیر۳۰میگن خطرناک

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌ویکم بارداری