چرا امروز زیر دلم قل قل می‌کنه😐😂💔

۵ پاسخ

نی نیه🫠

عزیزم عکس سونو انتی رو داری بفرستی میخام ببینم من امروزم رفتم انتی ولی یکم عدد ان بی بالاس میگن

قل قل میکنه 😑😑😑اون نی نیه دم کشیده حتمن خخخخخ

نی نیتع برا منم اینجوری بود از هفنه های بعدی یهو ریز تکون میخوره

شاید نی نیه 😍

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد