۵ پاسخ

بچه شما چندشب تب کزذ

اره لعنتی خیلی بده دختر من تا ۵روز تب ولش نمی‌کرد

یعنی اینقدر سخت و بده؟؟والا از ترسم هنوز نزدم براش

بروفن بده با شیاف

نخواب فقط😕. شیاف استفاده کن با بروفن

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🧿 مامان مهدیار🧿 ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی
مامان آقا محمد حسن👶 مامان آقا محمد حسن👶 ۲ سالگی