خانم ها بنظرتون ۶ هفته و ۳ روز قلب تشکیل میشه؟

۲ پاسخ

نریا الکی استرس میگیری مت شش هفته و سه روز رفتم گفت جنین نیست قلبم نیست نکنه دارو برا سقط خوردی گفتم نه بابا دیگه هشت هفته رفتم همه چی اوکی بود هم جنین هم قلب

زوده هنوز برای بعضیا تشکیل شده بود ولی تا ۸ هفته صبر کنی بهتره چون برای خودت استرس کمتری به وجود میاره

سوال های مرتبط

مامان آریا وتودلی💙💙 مامان آریا وتودلی💙💙 هفته نهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجوهام🐣💕 مامان جوجوهام🐣💕 هفته دهم بارداری