نمیخوام ناراحتت کنم ولی منم۶هفته و۳روزرفتم تشکیل نشدلکه بینی داشتم یه هفته بعدرفتم توهمون۶هفته و۳روزایست کرده بودوبعدچندوقت سقط شد
6هفته زوده برا قلب .
نگران نباش.
دستگاهای سونو ایران اکثرا دقیق نیستن.
شکمی اصلا جنین رو هم ندید
واژینال نگاه کرد؟؟
دکترا اصلا درک ندارن آدمو میترسونن
برام دعا کنید
ان شاءالله که تشکیل میشه عزیزم
تا ۹و۱۰ هفته وقت داره من دیدم ک حتی ۱۰ هفته تشکیل شده اصن استرس نگیر خیلی زود رفتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.