۴ پاسخ

خودتون سرخود زدین؟؟؟؟؟؟

کلا امپول ریه ۳ دوزه بعد بستری میکنن

من نمی‌زنم همینجوری پرسیدم ازش

دکتر من گفت باید بستری بشی بزنی چون آمپول ریه قندو بالا میبره

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری