خانما این برفکه ؟

تصویر
۷ پاسخ

تنها داروش نیستاتینه پسر منم زده خیلی پر شده تو دهنش🥲🥺

توی لپاشو نگاه کن اگه توی لپا و روی لثه بود میشه گفت برفکه این ممونه شیر باشه رو زبون

مگ غذا گرم خوردی فاطی

نیستاتین بده بهش
بری دکترم‌میخواد همینو بده
بازم اگر میخوایی مطمئن بشی بعد دارو بدی ببرش دکتر

سیبیلاتو قربون بچه 🥹😍

اره متاسفانه

انگار

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۱۵ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۱ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۲ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۸ ماهگی
مامان آنیا😍 مامان آنیا😍 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان mahlin مامان mahlin ۱۶ ماهگی
مامان هامین 😍🫶🏻 مامان هامین 😍🫶🏻 ۶ ماهگی
مامان 𝑀𝒜𝐻 مامان 𝑀𝒜𝐻 ۶ ماهگی
مامان احسان مامان احسان ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی
مامان 🌛لیــــنم مامان 🌛لیــــنم ۳ ماهگی