۶ پاسخ

من چندروز پیش دادم امروزم ریختم تو اوتمیل زیاد استقبال نکرد

من دادم بدش اومد

من ابمیوه اش دادم ولی چون خودم حساسیت دارم به میوه اش گذاشتم بزرگ تر شد بالای دو سال بدم

اگه بچه ی الرژی نیس از ۸ماهگی به بعد

من به دخترم انبه دادم چند روز پیش

بفرما گلم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان دلا ❤️ مامان دلا ❤️ ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان 🩷
دایان مامان 🩷 دایان ۱ سالگی