۹ پاسخ

میگفتی عزیزم اون صدای دل و رودمه ن‌بچه 🤣🤣🤣🤣

🤣🤣بیچاره ی صدای آبه تو شکمو میگه

من باشم بهش میگم اره داره با زبون خودت بهت میگه انقدر ب شکم مامانم نچسب😂😂😂

ببین چی میخوری بچت لگد میزنه
بعد بهش بگو بیا گوش بده بچه لگد بزنه دیگه گوش نمیده🤣

بگو خودتم شاید از جا مونده های قورباغه ای اینجور حس میکنی😊

بگو خب گاوی؟؟؟ تو کیسه آبه اولا دوما صدای شکممه اگر مطمعنی صدای بچه اس ک خب طبیعیه همه بچه ها همینن

😂😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️

🤣🤣🤣

بگیرم موهاشو بکنم بنظرتون ؟
،دو سال کوچکتره ادب ندارع

سوال های مرتبط

مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم هفته بیست‌وششم بارداری