طالبی واسه نوزاد 5ماهه خوبه بدم؟

۸ پاسخ

عزیزم ندی بهتره بقیه میدن دلیل نمیشه تو بدی ولی از ۸ ماه مجازه با تست حساسیت ‌منم هنوز ندادم کوهیار

به شدت حساسیت زاست

نهههههههه . ندیا . حساسیت زاست

حساسیت زاست خواهری
.من هرموقع خوردم گلودرد شدم چ برسه بچه

من میدم چی میشه مگه

😐😐😐

من دادم چیزی نشد

بده اصلا ندید حساسیت زاست

سوال های مرتبط

مامان آیراد مامان آیراد ۱۶ ماهگی
بابای مهرانا وماهک بابای مهرانا وماهک ۱۰ ماهگی
مامان مایار مامان مایار ۶ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱۲ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۶ ماهگی