مامانا آب طالبی برابچه ۶ماهه خوبه بش بدم

۵ پاسخ

طالبی تا یکسال ممنوعه

من خودم میخورم گلو درد میگیرم
فک میکنم بچه هم اذیت بشه

نه عزیزم زیر یکسال ممنوعه .

نه طالبی جانا ملون خربزه انواع توت توت فرنگی انگوز ممنوع و حساسیت زاست

من از الان میدم به دخترم

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها🩷 مامان مامان دوقلوها🩷 ۱۷ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان زینب گوگولی👼 مامان زینب گوگولی👼 ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۷ ماهگی