خوبه دیگه عزیزم
عزیزم من تو ۲۰ هفته تو سنو نوشته گرید l_ll یعنی بین ۱ و ۲ ننوشته دقیق چنده تورخدا جواب میدی
شکمت به پسر میخوره
عزیزم شما تونستین اسم لیا رو ثبت کنین
مجاز بود؟
تو تاپیک های قبلی تون دیدم که بعضیا گفتن لیا ممنوع شده
عزیزم شما جفتت گرید ۲ بود دکتر چی گفت منم همین مشکلو دارم
از من همینقدر
خوبه دیگه ازمن ازاین کوچکتر وزنش چقدبود؟؟
خوبه دیگه
😂میخوای چقدری باشه؟
من نصف شکم توم نیست خودم نگم کسی نمی دونه باردارم
خوبه دیگ فک کردی شکم بزرگ خیلی خوبه زوق میکنی پدر آدم در میاد نمیتونی هیچ کاری کنی
چرا میخواین شکمتون بزرگ بشه من از خدامه بزرگ نشه
منم همینه شکمم
شکمت خوبه
تازه شکم هرچی کوچیکتر باشه احتمال ترک خوردتش کمتره وکمتر ترک میخوره وبعد زایمان هم زودتر وبهتر جمع میشه
اگر وزن بچه خوب باشه باید خوشحال باشی بخاطر کوچیک بودنش
این کوچولو نیستااا
کوچیکه الان؟ چقدر میخوای باشه؟
شکمت خوبه عزیزم
از من بزرگ تره میگی کوچولو😕
ماشالله خوبه كه عزيزم
عزیزم شکم شما بزرگه که
خوبه گلم
سوتین نمیزنی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.